niedziela, 9 lutego 2014

Yumemitchi trochę o mnie

Hej to ja Yumemitchi trochę się wam przedstawię na początek ;)
A więc mam na imię Marta mam 13 lat , ulubiony kolor fioletowy,biały,czarny :)
Interesuję się Tamagotchi od dawna moje pierwsze tamagotchi było czerwone , z tego co pamiętam nie umiałam się tym bawić miałam chyba 5 lub 6 lat :D W opiekowaniu Tamagotchi pomagała mi moja starsza siostra , w końcu mój Tamagotchi umarł :'( Potem w wieku 11 lat kupiłam sobie niebieskie Tamagotchi lecz mi się znudził i zgubił , trzeci był też niebieski ale z 3 przyciskami (ale też zgubiłam )
01 Lutego weszłam na Allegro i znalazłam nowe fajniejsze Tamagotchi , czyli Tamagotchi Friends ; ) 
Zaczęłam już zbierać ale będę czekać na Kiraritchi :)
Pewnie zastanawiacie się dlaczego Yumemitchi , ponieważ lubi kokardki ja też je lubię nosić jako akcesoria na fryzurze 
O to ona :)
Urodziła się 06 Października ,jej najlepszą przyjaciółką jest Kiraritchi :)
A ja z Kiraritchi też jesteśmy przyjaciółkami (czyli : Ela ) 
A o to takie ciekawostki o Yumemitchi :
























                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz